dandona
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
dandona

منتدى دندونه احلى منتدى عربى على مستوى الشرق الاوسط

تضامنا مع غزه
| Radio Marrakech : التضامن مع غزة |
المواضيع الأخيرة
» اول مكان بعرف الحب فيه
طرق الزواج في مصر على ممر العصور Emptyالثلاثاء مارس 23, 2010 11:50 am من طرف Admin

» ياهوووووووووووووووو اين انتم؟
طرق الزواج في مصر على ممر العصور Emptyالأربعاء فبراير 04, 2009 9:05 am من طرف ساري ليبيا

» احلي 18 حاجه في الدنيا
طرق الزواج في مصر على ممر العصور Emptyالثلاثاء فبراير 03, 2009 1:35 pm من طرف salsabiel

» مرحبا بالعضو زيزو وشكر للعضو يحي والعضو ندى
طرق الزواج في مصر على ممر العصور Emptyالثلاثاء فبراير 03, 2009 9:56 am من طرف ساري ليبيا

» قصة من الحياة
طرق الزواج في مصر على ممر العصور Emptyالإثنين فبراير 02, 2009 5:43 pm من طرف ساري ليبيا

» صار عندي طقم طناجر
طرق الزواج في مصر على ممر العصور Emptyالإثنين فبراير 02, 2009 5:39 pm من طرف ساري ليبيا

» النفس
طرق الزواج في مصر على ممر العصور Emptyالإثنين فبراير 02, 2009 5:37 pm من طرف ساري ليبيا

» ليس موضوعاً سياسياً وإنما فاتحة بسيطة
طرق الزواج في مصر على ممر العصور Emptyالإثنين فبراير 02, 2009 4:55 pm من طرف ساري ليبيا

» قصيدة باللغة الإنجليزية عن الحجاب مع الترجمة
طرق الزواج في مصر على ممر العصور Emptyالإثنين فبراير 02, 2009 4:52 pm من طرف ساري ليبيا

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
طرق الزواج في مصر على ممر العصور Vote_rcapطرق الزواج في مصر على ممر العصور Voting_barطرق الزواج في مصر على ممر العصور Vote_lcap 
ساري ليبيا
طرق الزواج في مصر على ممر العصور Vote_rcapطرق الزواج في مصر على ممر العصور Voting_barطرق الزواج في مصر على ممر العصور Vote_lcap 
فارس الماجيك
esraa
salsabiel
محمد سمير
يحيى
shimoo
ندى
abdo

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

عدد الزوار

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

طرق الزواج في مصر على ممر العصور

2 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1طرق الزواج في مصر على ممر العصور Empty طرق الزواج في مصر على ممر العصور الثلاثاء يناير 27, 2009 12:02 pm

salsabiel

نائب المدير
نائب المدير

مصر الفرعونية

بابا انا عايز اتجوز اختى حت حور
خلاص يا ابنى خليها تنقل حاجتها فى قوضتك.. وابقى هاتلها حجرين صوان هدية..
مبروك يا تاح

مصر فى عصر الرومان

تتجوزينى يا افروديت
اتجوزك يا بانسيلوس
يللا بينا نبنى كوخ ع البحر ونعيش هناك يللا

مصر بعد الفتح الاسلامى

ولدى خالد يا شيخ احمد بيريد يتجوز ابنتك البكر الكريمة.. وبيبنى خيمة.. ويقدم مهر بعير
والله خالد ولدك زين الرجال .. وايش اتمنى غير رجل صالح يكون زوج لبنتى ..

وكما قال رسول الله صلى الله عليه وسلم ' ان جاءكم من ترضون دينه وخلقه فزوجوه ' ....

قيموا الافراح

مصر 1919

انت ح تتجوز بنت الحاج عبد الجليل .. انا كلمته خلاص ووافق .. وضب قوضتك وهات خلخال .. فرحك يوم الخميس اللى جاى
طب مش اشوفها الاول يابا
انت اتجننت يا ولد تشوفها ده ايه .. انت ح تتجوز والا تخبص
حاضر يابا

مصر 1960

بقى يا ستى بنتك آمال جالها عريس
ياألف نهار ابيض يا ألف نهار مبروك
جدع طيب وابن حلال موظف فى الحقانية .. وماهيته مش بطالة .. اهو يبنوا حياتهم سوا بعد الجواز.. والا ايه رأيك يا أم العروسة؟
الرأى رأيك يا أبو العروسة .. والله العيال ح يعجزونا يا ابو محمد
فشر .. تدبل الوردة وريحتها فيها يا نرجوستى

مصر فى عصر الانفتاح

اخرسى يا بنت... انا اللى يتجوز بنتى لازم يكون عنده شقة تمليك وعربية وسوبر ماركو
بس يا ماما
ما فيش بس.. انا وابوكى قبل ما يموت فى الحرب كانت بتعدى علينا ايام ما بنلاقيش ناكل.. انا يا بنتى مش عايزاكى تتعذبى زى ما احنا اتعذبنا.. انتى ح تتجوزى فتحى ابن خالتك
بس انا مش بحبه يا ماما
الحب ما بيأكلش تونة فى الزمن ده يا فالحة
امرك يا ماما

مصر 1990

البنت: بابا ريكو حييجى يقابلك بكره وهو راجع من المول مع ديدى متتكلمش معاه فى اى ماديات من فضلك انا بشترى راجل واحنا معانا كتير وبعدين الكلام فى المهر والعفش والقايمه والفرح ده موضه قديمه وحاجات بلدى ياى
انا اتفقت معاه على كل حاجه والفرح فى كافيه ماريانو فى المعادى على الضيق كده وانا جيت اعزمك انت ومامى
الاب: مبروك يا حبيبتى

مصر 2008

بابى دودى على اللى اتعرفت عليه من الشات مشغل الويب كام و عايز يكلمك علشان يقراء معاك الفتحه اصله ملتزم اوى و مصمم يدخل البيت من ماسنجره اقصدى من بابه
الاب: على خيرة الله يا بنتى ده شكله فعلا ملتزم روحى شغلى الكاميرا و الميك واناهلبس انا و مامتك ونجى نقراء الفتحه مش انتوا اتفقت على كل شى يا روحى يلا ربنا يتمملكم بخي

!!مين عايز يتجوز؟

2طرق الزواج في مصر على ممر العصور Empty رد: طرق الزواج في مصر على ممر العصور الثلاثاء يناير 27, 2009 2:49 pm

Admin

Admin
Admin

بعد الشر حد يروح للهم برجليه

https://dandona2000.yoo7.com

3طرق الزواج في مصر على ممر العصور Empty رد: طرق الزواج في مصر على ممر العصور الأربعاء يناير 28, 2009 3:39 am

salsabiel

نائب المدير
نائب المدير

ماهو لازم ههههههههههه Wink

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]